Alles-in-één tool AFAS SB+

Alles-in-één tool AFAS SB+

Ondernemen, dat is waar je mee bezig wilt zijn. Je wilt je financiële administratie dus zo makkelijk en efficiënt mogelijk doen.

Op dit moment proberen wij je zoveel als mogelijk te ontzorgen hierbij. Zo verwerken wij de facturen, geven inzicht in je cijfers en zorgen dat alle belastingaangiftes correct & tijdig gedaan worden.

Wij willen het je nóg makkelijker maken en onze dienstverlening nog meer completeren in één tool. Daarom bieden wij per 2023 een nieuwe tool aan naast de huidige dienstverlening: AFAS SB+.

Wat kan ik met deze nieuwe tool?

Met deze upgrade naar ons Pluspakket krijg jij een alles-in-1 tool! Door 1x in te loggen op deze nieuwe tool, AFAS SB+, vind je alles in één omgeving. Denk hierbij o.a. aan:

1. CRM

Altijd een compleet klantbeeld

Alle contactmomenten met relaties leg je eenvoudig vast: digitaal én zoveel mogelijk automatisch. Denk hierbij aan gegevens van (potentiële) klanten, leveranciersgegevens, mailingen vanuit het systeem, offertes, maar ook financiële gegevens. En dankzij de koppeling met de Kamer van Koophandel (KvK) is een nieuwe klant of leverancier zo aangemaakt.

2. Offertes en facturen

In een handomdraai je offerte en factuur verstuurd

Met een paar clicks verstuur je een nieuwe offerte naar een potentiële klant. Uiteraard helemaal in je eigen huisstijl. Geeft de klant akkoord? Met één druk op de knop wordt de offerte verwerkt tot verkoopfactuur in je boekhouding én ontvangt de klant de factuur ter betaling. Zo focus jij je op een fantastische dienstverlening of het leveren van je producten.

Of wat dacht je van de koppeling met de Kamer van Koophandel (KvK) waardoor je een nieuwe klant binnen enkele seconden toevoegt? AFAS SB+ zit vol kleine slimmigheden waar jij blij van wordt. En die voegen ze constant toe, zonder enige meerkosten. Allemaal met als doel: meer tijd voor écht belangrijke zaken.

3. Betalen

Je betalingen op tijd de deur uit

Zonder inkoop geen verkoop. In AFAS SB+ worden al je inkopen vastgelegd door ons en plan jij je betalingen. De beoordeling heeft plaatsgevonden en is akkoord, waardoor niets een betaling meer in de weg zal staan. En met de automatische bankkoppeling (op dit moment alleen nog beschikbaar voor ABN-Amro, ING, Rabobank en in 2023 KNAB) zet je je betaalbestand eenvoudig door naar de bank.

4. Inkomende facturen en bonnen

Hoe lever je dan je inkomende facturen en bonnen aan?

Stuur je inkomende facturen en bonnen gemakkelijk naar je eigen unieke SB+ emailadres of stuur ze d.m.v. een foto met de SB+ app. Ook deze worden direct inzichtelijk in dezelfde omgeving!

5. Financieel inzicht

Weet jij hoe je organisatie er vandaag voor staat?

Of het nu gaat om je kolommenbalans of het financieel resultaat. Met AFAS SB+ heb je altijd actueel inzicht in hoe je ervoor staat. Dit zie je overal in het pakket terugkomen. Juist door inzicht in je actuele cijfers kun je goede besluiten maken voor de toekomst en kunnen wij je blijven coachen.

6. Fiscale aangiften

Ook die vind je terug in dezelfde tool!

Nadat je bent ingelogd in AFAS SB+ vind je in deze zelfde omgeving je nog te accorderen btw- en/of inkomstenbelastingaangiften en jaarcijfers. Hier kun je dus altijd makkelijk bij om ze naderhand ook te kunnen raadplegen danwel te downloaden.

Dus…

Wil je vanaf 2023 gebruik maken van deze alles-in-1 tool om je CRM in bij te houden, je verkoopfacturen op te maken, je inkomende facturen/bonnen aan te
leveren via Trifact, je fiscale aangiften en jaarcijfers te accorderen en te raadplegen, je betalingen aan leveranciers te doen via je telebankieren én je actuele cijfers te raadplegen? Dan is ons alles-in-één Pluspakket dé oplossing. Wij bieden dit aan tegen een extra tarief a € 12,50 excl. Btw per maand.

Indien je hier gebruik van zou willen maken of nog verdere informatie wenst, laat het ons dan uiterlijk 12-12-2022 weten!



Bel ons direct 033 - 303 07 96 of stuur ons een bericht